Visuaalinen ilme, Markkinointiviestintä, Lehdet

Kirjapaino Libris

Libriksen Lehdessä on personoituja kuvia ja kohderyhmän mukaan muuttuvaa sisältöä. Yhdeksäs numero toteutettiin digin ja printin yhdistelmänä. Digipainatuksen lisäksi osa lehdestä painettiin offsetilla, mutta ei suinkaan perinteisesti, vaan hyödyntämällä kaikkien arkkien eri puolet mitä moninaisimmilla efekteillä. 

Lehti on kirjapainon työnäytteeksi tehty, ja digin painojälki loistaa perinteisen offsetin rinnalla.
Lehdestä löytyy personoituja valokuvia, jokaiselle vastaanottajalle räätälöityy oma numero. Kohderyhmien profilointimahdollisuuksia demoiltiin sisällön varioinnilla tietokannan mukaan -painetussa lehdessä.

Uusien palveluiden myötä kehitettiin myös uusi visuaalinen ilme ja helppokäyttöinen graafinen ohjeisto sen jalkauttamiseen.

Lehden lisäksi on tehty töitä myös muun markkinointiviestinnän parissa -suoramarkkinointia ja esitteitä tarvitaan aina. Näitä varten rakennettiin myös kuvastoa, joka kertoo Libriksen uusista ratkaisuista.